En un curs que hem programat per als dies 18, 20 i 25 de març, i 3, 5 i 8 d’abril, la Federació de Municipis de Catalunya us dona eines per millorar les competències personals (la consciència d’un mateix, l’autogestió de comportaments, la regulació emocional...), les competències socials (la comprensió dels estats emocionals dels altres, els comportaments, les motivacions..), i facilitar i respondre amb eficàcia a les relacions interpersonals
08/02/2024
Aquest curs treballa sobre un doble enfocament. El primer se centra en les habilitats socials i emocionals que necessita un professional d’atenció a la ciutadania, i el segon en com abordar la interacció amb la ciutadania amb l’objectiu d’atendre’l amb efectivitat sense que això suposi un gran desgast per a aquest professional.
Donem molt pes a la comunicació verbal i accentua la importància de la comunicació no verbal, especialment rellevant per guanyar coherència i funcionalitat en els missatges, l’atenció, etc. En definitiva: saber liderar la intervenció, mitjançant supòsits molt pràctics entre els mateixos participants. Al final de cada sessió, cada participant elaborarà el seu propi Pla d’Acció i Millora (PAM) per portar-lo a la pràctica i reprendre’l en la següent sessió amb afany d’assimilar els continguts de la formació i esvair dubtes. Les persones surten reforçades en relació a com atendre la ciutadania, des d’on fer-ho, gestió emocional (evitar esgotament emocional), quines són les actituds més beneficioses per a l’atenció, etc. En definitiva, adaptació al moment de l’atenció i millorar les seves competències de líders en la intervenció
Amb aquesta formació els tècnics i tècniques es nodriran amb habilitats i estratègies que permeten fluïdesa i destresa en l’atenció a la ciutadania, combinant tant la comunicació verbal i la no-verbal. Els participants podran mesurar el nivell de les seves habilitats sòcio-emocionals (mitjançant el Test TMMS-24) a l’inici i final de la formació. Això els servirà per orientar de manera més específica el seu procés de millora i, una vegada finalitzat el curs, obtindran un feedback sobre els seus assoliments durant la formació i acompliment.
El termini d’inscripció finalitza el dia 11 de març de 2024.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.