Sumar esforços i estratègies per traslladar al possible turista la diversitat i riquesa de la Costa Daurada i propiciar que la visiti. Aquest és l’objectiu essencial del Conveni Córner per a la participació conjunta i coordinada al programa de fires i a les campanyes de publicitat del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Enguany, l’han signat 32 ens públics locals i associacions empresarials i ens privats. S’hi ha incorporat novament l’Ajuntament de Salou i s’hi han afegit l’Ajuntament de Valls i la Mancomunitat pel Desenvolupament Integral del Territori (MIDIT Terres de Mestral)






15/02/2024

El conveni, que enguany arriba a la 19a edició, permetrà que tots els participants tinguin presència en 5 fires nacionals, estatals i internacionals: ITB (Berlin-Alemanya), WTM (Londres-Regne Unit), FITUR (Madrid), B-Travel (Barcelona) i Navartur (Pamplona), i en una campanya de comunicació conjunta, sota el paraigua de la Diputació de Tarragona. D’aquesta manera, es facilita que diferents entitats turístiques públiques i privades puguin participar en aquestes accions independentment de la seva dimensió i a preus competitius

La inversió global i conjunta que recollirà el conveni Córner 2024 en fires, promocions, comunicació i màrqueting serà de més de 400.000 €. El Patronat de Turisme de la Diputació assumeix gairebé el 70% de la inversió i destinarà 142.000 euros a les fires i promocions i 140.000 euros a comunicació i màrqueting. La resta de signants aporten globalment el 30% restant: 124.700 euros.

Els ens locals participants són els ajuntaments d’Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Cunit, Mont-roig del Camp, Reus, Tarragona, Torredembarra, Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Valls, el Vendrell, Vila-seca, la Selva del Camp, Roda de Berà i Salou, i els consells comarcals del Baix Camp, l’Alt Camp, la Conca de Barbera i el Priorat.