La Federació de Municipis de Catalunya organitza un curs, que tindrà lloc els dies 27 i 31 de març i 2, 8, 14 i 23 d’abril, en el que es treballarà un doble enfocament: les habilitats socials i emocionals que necessita un professional d'atenció a la ciutadania, i com abordar la interacció amb la ciutadania amb l'objectiu d'aconseguir una atenció efectiva sense que això suposi un gran desgast per a aquest professional

Amb aquesta formació els tècnics i tècniques es nodriran amb habilitats i estratègies que permeten fluïdesa i destresa en l'atenció a la ciutadania, combinant tant la comunicació verbal com la no-verbal






14/02/2025

Aquesta formació pretén revertir en millorar les competències personals (consciència d'un mateix, autogestió de comportaments, regulació emocional, adaptabilitat…) i socials (habilitats que milloren la comprensió dels estats emocionals dels altres, comportaments i motivacions) del/la tècnic/a, i facilita respondre amb eficàcia a les relacions interpersonals.

Els participants podran mesurar el nivell de les seves habilitats sòcio-emocionals (mitjançant el Test TMMS-24) a l'inici i final de la formació. Això els servirà per orientar de manera més específica el seu procés de millora i, una vegada finalitzat el curs, obtindran un feedback sobre els seus assoliments durant la formació i acompliment.

El termini d’inscripció finalitza a les 15 hores del dia 20 de març de 2025.