Decret llei 10/2025, de 13 de maig, publicat al DOGC número 9412, de 14 de maig de 2025
14/05/2025
El 25 de març de 2025 va entrar en vigor el Decret llei 6/2025, pel qual s'adopten mesures urgents en matèria de l'impost sobre les estades en establiments turístics, si bé l'aplicació de determinades mesures es feia coincidir amb l'1 de maig de 2025. Tenint en compte que, tot i la seva convalidació pel Parlament de Catalunya, s'ha acordat la seva tramitació com a projecte de llei, resulta pertinent modificar el període d'aplicació de determinats preceptes, fent-los coincidir amb el període de liquidació que s'iniciï una vegada finalitzat el vigent a l'entrada en vigor de la referida llei.
Aquestes modificacions concretes i puntuals no afecten el contingut del que s'estableix al Decret llei 6/2025 de 25 de març i es concreten només en la fixació de la data d'aplicació de les seves previsions.
Per tant, es retarda l’entrada en vigor de la modificació de l’Impost sobre Estades en Establiments Turístics (IEET) fins al primer període de liquidació que s’obri a partir de l’entrada en vigor del mateix decret.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.