L'increment de les possibilitats de connectivitat, la facilitat d'accés a tecnologies mòbils i l'augment de l'ús de xarxes socials han transformat totalment les formes d'interacció entre administracions i ciutadans






19/07/2017

Actualment les noves tecnologies permeten la personalització de continguts, la col·laboració entre administracions i sector privat en el desenvolupament d'aplicacions per donar resposta a necessitats molt específiques, la comunicació a temps real, i la prestació de serveis de forma ubiqua i sense limitacions d'horaris d'atenció al públic.

No obstant això, aprofitar totes aquestes possibilitats de col·laboració exigeix un protocol de gestió de les idees i dels projectes que en maximitzi l'èxit i l'eficàcia. En aquest sentit, aquest manual planteja el model Front-end com a instrument per a l'aflorament de noves idees i per al disseny de plans per a materialitzar-les: mitjançant l'organització de jornades d'innovació o work-shops cal aplegar actors al més diversos possibles al voltant d'un tema de manera que, amb la conducció d'un dinamitzador, durant el primer dia emergeixin idees innovadores que evolucionin cap a conceptes concrets, i durant el segon i tercer dia es dissenyin els plans d'acció i els productes concrets.