En un curs presencial que tindrà lloc els dies 23 i 30 de maig la Federació de Municipis de Catalunya vol mostrar com plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases en el marc dels ens locals i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d’informació
08/04/2024
Durant aquesta acció formativa, us indicarem, entre d’altres, quines són les últimes tendències de la comunicació corporativa i les fases d’un pla de comunicació: auditoria, objectius, estratègies, públics, accions, control i seguiment. Les classes combinaran els exercicis pràctics amb el format lectiu.
El curs s’adreça principalment a professionals de la comunicació corporativa que volen desenvolupar un pla de comunicació per a l’organització en la qual treballen.
El termini d’inscripció finalitza el dia 16 de maig de 2024.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.