L’storytelling corporatiu és l’aplicació de les tècniques narratives a la comunicació, cosa que aporta beneficis com ara el de captar l’atenció, augmentar l’interès o generar implicació en l’audiència. En l’àmbit professional hi ha moltes situacions on es pot aplicar amb bons resultats, ja sigui la comunicació formal o informal, individual o col·lectiva, interna o orientada als usuaris i les usuàries...

11/07/2024

Aquest curs, que se celebrarà els dies 18 i 25 de setembre, ofereix tècniques de disseny i elaboració de narratives eficaces en l’àmbit professional, partint d’una premissa bàsica: abans d’explicar un relat cal entendre com és, com sent i en quina història viu el públic destinatari. Només a partir d’aquí se’l pot fer sentir protagonista

Els principals destinataris a qui s’adreça aquest curs són el personal de l’administració local relacionat amb la comunicació i preocupat per atreure l’audiència i fer arribar els seus missatges amb més força i efectivitat; que ha de fer servir la comunicació per a informar, motivar o persuadir i, en general, tot el personal i aquelles persones interessades a millorar les seves habilitats comunicatives.

El termini d’inscripció finalitza a les 15.00 h del dia 12 de setembre de 2024.