Sobre la base dels casos de Londres i Berlin l'informe analitza fins a quin punt i com les polítiques municipals de transport poden impulsar un nou model de mobilitat a les ciutats. En ambdues ciutats les mesures adoptades els darrers anys han permès reduir significativament l'ús del cotxe gràcies a una doble estratègia: inversions en infraestructures per millorar la qualitat i la disponibilitat d'alternatives al cotxe, i mesures per modificar els hàbits i les preferències de transport dirigides a col·lectius específics (d’acord a un diagnòstic previ de casuístiques i perfils de mobilitat)
03/10/2018
Per als col·lectius més habituats a utilitzar cotxe: restriccions del trànsit, introducció de peatges d'accés, exempcions fiscals per la compra de vehicles menys contaminants, etc.
Per als col·lectius escèptics en l'ús dels nous modes de mobilitat: campanyes de gratuïtat en l'ús de vehicles elèctrics o de bicing, millora dels sistemes d'informació, etc.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.