CURS PRESENCIALLa construcció i activació del propòsit corporatiu
PresentacióEls reptes socials, econòmics i mediambientals contemporanis són de tal envergadura que és impossible que un sol agent els solucioni de forma unilateral. Per a poder superar-los és necessària la col·laboració d’organitzacions diferents. En aquest nou paradigma, el propòsit corporatiu ha esdevingut no només un element fonamental per a la bona governança de les organitzacions sinó també un element imprescindible per aconseguir formar aliances poderoses.
DocentsIsidor Torres Mayans. Llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració per la Universitat Autònoma de Barcelona. Llicenciat en Ciències de la Comunicació per la Universitat Ramon Llull. Màster en Direcció Pública per Esade. Postgrau en Compliance pel BSM-UPF. Compta amb el certificat de professionalitat en l’àmbit del Compliance CESCOM que emet l’Associació Espanyola de Compliance (ASCOM), des de 2023; amb el certificat internacional d’Avaluador del segell de qualitat EFQM; i des de 2021 forma part com a gestor líder del Club de Evaluadores del Club Excelencia de Gestión.
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza a les 15.00 hores del dia 4 de novembre de 2025. La inscripció és gratuïta i el nombre de places, limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat.
Edició 1
Dates 11 i 18 de novembre de 2025
Durada 8 hores
Horari 9.30 a 14.00 h
Lloc de realitzacióFederació de Municipis de Catalunya Via Laietana, 33 6è 1a 08003
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.