Ahir al matí la presidenta de la Federació de Municipis de Catalunya, Olga Arnau, i el secretari general de l'entitat, Jordi Seguer, van fer l'ofrena conjuntament amb l'ACM al monument de Rafael Casanova de la Ronda Sant Pere de Barcelona
A més, el vicepresident de l'FMC Xavier Fonollosa, alcalde de Martorell, va estar present, en nom de l'entitat, a l'acte institucional de la Diada de Sant Boi, amb la tradicional hissada de la senyera i posteriorment l'ofrena floral davant la tomba de Rafael Casanova.






12/09/2022

Aquest any també Jordi Seguer, secretari general de l'FMC, va assistir a la nit a l’acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya celebrat a l’esplanada de les Quatre Columnes de Puig i Cadafalch de Montjuïc, a Barcelona, i que, organitzat conjuntament pel Govern de la Generalitat i el Parlament de Catalunya, tenia com a eix vertebrador el relat d’alguns dels episodis més rellevants de la història de Catalunya des del 1714, revisant la tasca duta a terme per moltes de les dones que en tot aquest temps han contribuït a escriure la crònica del nostre país.