Aquest assistent virtual, integrat a eTRAM, ha de facilitar a la ciutadania saber quin tràmit de padró ha de realitzar i així poder descarregar de consultes les Oficines d’Atenció Ciutadana i promoure la tramitació electrònica d’aquests tràmits. A través d’un breu formulari, es fan un seguit de preguntes circumstancials per saber quina és la situació de la persona i a partir de les respostes proposar-li el tràmit a fer o donant-li informació






13/12/2023

Els tràmits de padró generen, avui en dia, un gran volum de la feina de les Oficines d’Atenció Ciutadana. A més, sovint, a la ciutadania li costa molt entendre els diversos tràmits que cal fer i com fer-lo àgilment. Per aquest motiu, des de l’AOC, hem posat en marxa un assistent pels tràmits de padró.

A part de l’assistent, en aquest nou recurs també s’incorpora un apartat amb informació bàsica i preguntes freqüents sobre aspectes relacionats amb el padró municipal.

Alguns ajuntaments, com Llagostera o Tremp, han sigut pioners i ja disposen d’aquest assistent a les seves seus electròniques. L’únic requisit per poder disposar d’aquest nou recurs és utilitzar el catàleg de tràmits d’eTRAM i tenir activats els cinc tràmits de padró que incorpora.