En un entorn cada cop més competitiu i tecnològicament avançat, les administracions públiques afronten el repte d’integrar la IA en els seus processos per millorar l’eficiència i la qualitat dels serveis que ofereixen a la ciutadania

La Federació de Municipis de Catalunya organitza un curs els dies 26 i 28 de gener oferint un enfocament holístic i assegurant que la implementació d’aquesta tecnologia en les administracions públiques locals es faci de manera ètica i responsable, respectant els drets de la ciutadania i garantint la transparència






07/01/2026

Amb aquesta formació, assegurem l’optimització de les eines i la capacitació adequada perquè tots els nivells del personal puguin utilitzar la IA de manera efectiva. Les administracions públiques no només es prepararan per als canvis tecnològics del present, sinó que també s’avançaran a les tendències futures, assegurant una gestió pública eficient i moderna, sense deixar enrere el compromís amb els valors socials i ètics.

El curs s’adreça principalment a càrrecs electes, caps d’àrea i quadres mitjos (especialment en àrees tic i comunicació) i personal laboral i funcionari (especialment en àrees tic i comunicació).

El termini d’inscripció finalitza el dia 19 de gener de 2026.