Organitza: Secretaria d’Infància, Adolescència i JoventutData: dijous 21 de marçLloc: Institut d’Estudis Catalans (IEC), sala Prat de la Riba (C/ del Carme, 47, 08001 Barcelona).
07/02/2024
La jornada té com a objectiu principal reunir experts, professionals i representants de diverses organitzacions per a discutir i abordar els desafiaments relacionats amb l'accés a la pornografia per part dels infants i adolescents en l'era digital, així com per a compartir estratègies i solucions efectives.
Ens acompanyaran personalitats expertes en la matèria, tant del Parlament Europeu, com de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, de l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades, representants dels departaments de la Generalitat, representants de destacades organitzacions socials i d’altres organismes
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.