La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó; la de Barcelona, Núria Marín; el de Girona, Miquel Noguer; el de Lleida, Joan Talarn; el de Castelló, José Pascual Martí, i el de València, Toni Gaspar, van mantenir una reunió de treball el 20 de febrer al Palau de la Diputació de Tarragona, amb l'objectiu de ser la primera d’una sèrie de trobades entre aquestes diputacions, a les quals es pretén sumar altres diputacions que comparteixen projectes comuns, posant l’accent en aquells projectes que els uneixen
24/02/2020
Durant la trobada, s’ha posat de manifest el paper clau de les diputacions en el sosteniment de les polítiques públiques municipals, especialment durant els últims anys. Al mateix temps, han reclamat una major flexibilitat normativa en relació a la gestió diària dels municipis, especialment els més petits, en matèries com normatives de despesa, de contractació pública o urbanística.
Els presidents i presidentes de les diputacions assistents a la trobada d’aquest dijous a Tarragona s’han emplaçat per defensar totes aquestes posicions en la reunió de la Comisión de Diputaciones, Cabildos y Consejos Insulares, que tindrà lloc el 9 de març a Barcelona, convocada per la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP).
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.