En aquest webinar, organitzat pel govern de la Generalitat, s'ofereix la possibilitat de conèixer de primera mà l’estat de situació de la nova Llei de simplificació i de participar-hi amb les vostres aportacions






12/06/2020

Amb la Llei 16/2015 de simplificació es va fer possible el model de Finestreta Única Empresarial implementat a Catalunya, situant a l’empresa en el centre de les polítiques públiques, i que ens ha permès oferir als titulars de l’activitat econòmica una reducció del temps de resposta de les administracions per la posada en marxa d’un establiment, la estandardització dels procediments i l’impuls a la tramitació electrònica.

Ara s’està tramitant una nova Llei què ha de prosseguir i ampliar la feina feta amb la Llei 16/2015 de Simplificació revisant la relació entre les empreses i l’administració en un entorn plenament digital que ens permeti oferir a aquests titulars, posar les dades una única vegada i tenir una visió 360º de tota la seva relació amb l’administració.

Els objectius del webinar són analitzar l’estat de situació dels serveis de l’administració a les empreses cinc anys després de la Llei de simplificació; estar al corrent del nou projecte de Llei de facilitació de l’activitat econòmica; i participar en la detecció de punts de millora i de necessitats de transformació organitzativa per avançar en el millor servei a les empreses.

Els destinataris són el personal tècnic dels governs locals relacionats amb l’inici, legalització i promoció de l’activitat econòmica o amb interès en aquest projecte de Llei i entitats empresarials. (properament es realitzarà un altre webinar dedicat al personal de la Generalitat).

Tindrà lloc el 19 de juny de 13 a 14.15h.