Us informem que ja teniu a la vostra disposició una Guia de teletreball per als governs locals, que s’ha elaborat des de la Gerència de Serveis d’Assistència al Govern Local de la Diputació de Barcelona






26/06/2020

Com sabeu, la situació d’emergència generada per la COVID‐19 en l’Administració local ha posat a prova les nostres organitzacions en molts aspectes, i s’han posat de manifest les mancances que tenim davant d’un dels principals reptes que se’ns planteja: el teletreball. Tot i així, molts ajuntaments, amb moltes incerteses i dificultats, heu hagut d’implementar sistemes de treball en remot per poder continuar prestant els seus serveis.

La present Guia no pretén oferir un model de teletreball a seguir, sinó que, a partir de la vostra experiència i del recull de mancances i necessitats detectades, té per objectiu oferir una sèrie de recomanacions i pautes per tal que els ajuntaments pugueu elaborar el vostre propi full de ruta i avançar en la implantació del teletreball com a una oportunitat de canvi cultural en les vostres organitzacions.

Aquesta guia, compta, a més amb la validació del conjunt de socis i sòcies de laxarxaCORH (conformada pels responsables de recursos humans dels 70 ajuntaments més grans de la província)en tant que plataforma de professionals que compten amb el coneixement, i sobretot amb l’experiència en la matèria, han revisat el document i fet suggeriments i aportacions.

La present guia pot resultar de molta utilitat per a l’Administració local en aquests moments de tanta complexitat per a la gestió de persones.