Adreçat al personal de l’Administració local amb tasques d’atenció al ciutadà, la Federació de Municipis de Catalunya ha programat una nova acció formativa, que tindrà lloc els dies 22 i 26 d’octubre, amb l’objectiu d’intentar establir les bases perquè les relacions, la comunicació i la col·laboració siguin al més eficient possible






05/10/2020

Els éssers humans som éssers socials, ens hem de relacionar amb els altres en el nostre entorn personal i també professional. La intel·ligència emocional és la capacitat per conèixer-nos i relacionar-nos millor amb els altres, i suposa una base imprescindible per poder millorar la qualitat de l’atenció a la ciutadania, tenir eines per relacionar-nos eficientment, i no només resoldre els conflictes que puguin sorgir, sinó també evitar-los.

Amb aquest curs, l’FMC aportarà eines per fer més fàcil el tracte amb els altres, millorar el servei i l’orientació a la ciutadania i alliberar-nos de l’estrès emocional que suposa la relació amb les persones. Treballarem la comunicació des de les aportacions clàssiques fins a les eines més útils de la Programació Neurolingüística (PNL) i repassarem els principals facilitadors de les relacions, com la persuasió i l’empatia. Per a això, tractarem la intel·ligència emocional, la comunicació efectiva en la relació amb la ciutadania i la qualitat del servei.