• Descarregar Google Play Store
  • Descarregar Apple Store
  • E-Mail
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS
  • Flickr
Nova acció formativa de l’FMC: ‘La qualitat del servei i l'orientació al ciutadà’
Nova acció formativa de l’FMC: ‘La qualitat del servei i l'orientació al ciutadà’


Adreçat al personal de l’Administració local amb tasques d’atenció al ciutadà, la Federació de Municipis de Catalunya ha programat una nova acció formativa, que tindrà lloc els dies 22 i 26 d’octubre, amb l’objectiu d’intentar establir les bases perquè les relacions, la comunicació i la col·laboració siguin al més eficient possible

05/10/2020

Els éssers humans som éssers socials, ens hem de relacionar amb els altres en el nostre entorn personal i també professional. La intel·ligència emocional és la capacitat per conèixer-nos i relacionar-nos millor amb els altres, i suposa una base imprescindible per poder millorar la qualitat de l’atenció a la ciutadania, tenir eines per relacionar-nos eficientment, i no només resoldre els conflictes que puguin sorgir, sinó també evitar-los.

Amb aquest curs, l’FMC aportarà eines per fer més fàcil el tracte amb els altres, millorar el servei i l’orientació a la ciutadania i alliberar-nos de l’estrès emocional que suposa la relació amb les persones. Treballarem la comunicació des de les aportacions clàssiques fins a les eines més útils de la Programació Neurolingüística (PNL) i repassarem els principals facilitadors de les relacions, com la persuasió i l’empatia. Per a això, tractarem la intel·ligència emocional, la comunicació efectiva en la relació amb la ciutadania i la qualitat del servei.





Relacionats:

/ ENLLAÇOS
Programa i inscripcions


BANC DE BONES PRÀCTIQUES
ODS - FOCUS D'INNOVACIÓ LOCAL
CODI DE RÈGIM LOCAL
SEMINARI DE DRET LOCAL
BUTLLETÍ DIGITAL
REVISTA FMC
BANC DE BONES PRÀCTIQUES
FOCUS D'INNOVACIÓ LOCAL
PERFIL DEL CONTRACTANT
CODI DE RÈGIM LOCAL
SEMINARI DE DRET LOCAL
BUTLLETÍ DIGITAL
REVISTA FMC