Un any més, el pròxim divendres 16 d’octubre, Dia Mundial de l’Alimentació, tindrà lloc la IV Jornada per a l’aprofitament dels aliments i la prevenció de les pèrdues i el malbaratament, organitzada pel Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació
08/10/2020
A Catalunya, la Llei 3/2020, de l'11 de març, de prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentaris estableix una sèrie d'accions per prevenir les pèrdues i el malbaratament alimentaris i d'accions de foment per augmentar l'aprofitament i la valorització dels aliments al llarg de la cadena alimentària.
Durant la jornada es parlarà de la recent estratègia de la "Granja a la Taula” publicada per la Comissió Europea. I es continuarà amb una taula rodona sobre els reptes de quantificació de les pèrdues i el malbaratament alimentari on s’explicaran diversos estudis tècnics i el procés de consulta pública prèvia al desplegament reglamentari de la Llei 3/2020, de l'11 de març, de prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentaris a Catalunya. S'acabarà amb una taula rodona sobre l’emergència alimentària i el malbaratament d’aliments per debatre sobre l’impacte que ha tingut la pandèmia de la COVID-19 en l’emergència alimentària i en especial, en el malbaratament d’aliments.
La jornada serà mixta, en format presencial i online. Per fer la inscripció, envieu un correu a maria.aurell@gencat.cat indicant els vostre nom i cognom, institució, NIF i quina opció preferiu per a la vostra assistència (online o presencial).
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.