Amb l’objectiu d’intentar establir les bases perquè les relacions, la comunicació i la col·laboració siguin al més eficient possible, la Federació de Municipis de Catalunya ha programat un nou curs, que avui comença, adreçat al personal de l'Administració local amb tasques d'atenció al ciutadà. Amb aquest curs, l’FMC aportarà eines per fer més fàcil el tracte amb els altres, millorar el servei i l’orientació a la ciutadania i alliberar-nos de l’estrès emocional que suposa la relació amb les persones
22/10/2020
En el curs treballem la comunicació des de les aportacions clàssiques fins a les eines més útils de la Programació Neurolingüística (PNL) i repassarem els principals facilitadors de les relacions, com la persuasió i l’empatia. Per a això, tractem la intel·ligència emocional, la comunicació efectiva en la relació amb la ciutadania i la qualitat del servei.
L'FMC ha programat dues edicions més d'aquest curs: una tindrà lloc els dies 29 i 30 d'octubre, i l'altra, el 2 i 4 de novembre.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.