El Premi Jordi Cartanyà, impulsat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, té l'objectiu de reconèixer l'esforç del sector en moments difícils, així com distingir aquells projectes que han tingut la capacitat d'adaptar-se a les noves necessitats i demandes del moment






18/11/2020

El Premi Jordi Cartanyà de turisme reconeixia en anteriors convocatòries la qualitat i originalitat de materials de promoció turística o de campanyes publicitàries endegades per agents públics i privats del sector, amb una dotació total de 6.000€. En aquest sentit, la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, destaca que s'ha treballat per donar una resposta adequada a la situació que està vivint el sector turístic enguany, marcada per la crisi sanitària i econòmica en què estem immersos. «Aquests guardons volen ser un impuls per al sector, per fomentar la seva capacitat de superació i de resiliència», afirma Roigé. De la seva banda, la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, reitera el compromís de la institució envers el sector turístic, «treballant plegats per adaptar-nos a cada situació amb valentia i creativitat».

El termini per a la presentació finalitza el 23 de novembre.