El diumenge 25 d'octubre es va celebrar la 3a edició de l'Acció Platges MET, una jornada de sensibilització ambiental que va tenir lloc a les Jugatecambientals de Castelldefels, Sant Adrià de Besòs i Montgat. Durant les sessions es van realitzar actuacions participatives relacionades amb la gestió integral de les platges, competència de l'AMB, i que inclou, entre d'altres, la conservació dels sistemes dunars






01/12/2020

Es calcula que van participar al voltant de 90 persones a les activitats dels tres municipis. Va ser majoritàriament públic familiar que hi va acudir de manera esgraonada. Es va controlar l'aforament en tot moment i es van dividir els participants per unitats de convivència per tal de mantenir la distància de seguretat.

Durant les sessions es van realitzar actuacions participatives relacionades amb la gestió integral de les platges, competència de l'AMB, i que inclou, entre d'altres, la conservació dels sistemes dunars.