L’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC) va celebrar ahir la segona reunió anual del seu Consell Rector. Durant la reunió, s'ha presentat el Pla de transformació digital de l’EAPC 2021-2023, que busca la integració de l’EAPC dins d’un nou ecosistema digital, que vol oferir un conjunt d’eines que permetin la gestió senzilla, eficient, integrada de les activitats formatives i l’aprenentatge dels treballadors públics a Catalunya, permetent la interacció de tots els actors implicats, amb el mínim cost i esforç de manteniment futur
15/12/2020
El Pla de transformació també té l’objectiu de desplegar un model d’aprenentatge propi que respongui als nous perfils professionals, a la digitalització de la societat i als reptes de l’Administració pública catalana del segle XXI. La directora de l'EAPC, Marta Felip, ha destacat que l’Escola aposta per un aprenentatge basat en l’experiència, centrat en l’alumne, adaptat a les noves necessitats, que aprofiti al màxim la tecnologia com a element facilitador, personalitzat i orientat al lloc de treball.
L’eix central del nou model d’aprenentatge és un nou Campus Virtual que inclourà la formació presencial, semi-presencial i en línia de les administracions públiques catalanes. Aquesta eina estarà oberta a tots els operadors de formació de l’àmbit públic i permetrà interactuar, intercanviar coneixements, docents, activitats i experiències i donar una major coherència al conjunt de la formació.
Per al desplegament de la nova plataforma tecnològica es crearà l’Oficina i el Pla de Transformació Digital de l’EAPC. Durant l’any vinent s’implantarà el nou model transformat i el 2022 es desplegarà i restarà disponible per a totes les entitats del sector públic.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.