L’FMC continua treballant amb representants de l’Associació Professional de Representants, Promotors i Mànagers de Catalunya (ARC) per acompanyar els ajuntaments en la programació d’actes culturals segurs
En una reunió que va tenir lloc el passat divendres l’FMC va reiterar el seu suport a les iniciatives que aquesta associació promou, amb el compromís de traslladar-les als ens locals






19/04/2021

En una reunió, celebrada el passat divendres 16 d’abril, diversos representants de l’Associació Professional de Representants, Promotors i Mànagers de Catalunya (ARC) van evidenciar davant la Federació de Municipis de Catalunya la preocupació per l’estat en què es troba el sector cultural i la necessitat de donar seguretat a les administracions per continuar organitzant totes les programacions habituals, evitant així les anul·lacions d’espectacles que es van produir l’any passat des del món local.

Des de l'FMC, el vicepresident i alcalde d’Esparreguera, Eduard Rivas, va posar en valor l’esforç de molts governs locals per continuar programant actes de festes majors amb les mesures sanitàries corresponents, però "cal continuar incidint en què la cultura és segura i necessària. I destaquem que els governs locals sempre hem estat responsables i hem incentivat l’afluència de públic als actes culturals en espais segurs”.

En aquest sentit, l’FMC donarà suport a les iniciatives promogudes per l’ARC amb l’objectiu de revitalitzar el sector i donar totes les eines necessàries als ens locals per programar actes culturals segurs, per això, les dues entitats es van emplaçar a continuar treballant en col·laboració en totes aquelles propostes que compleixin aquests objectius.

Per part de l’FMC, van assistir a la reunió el president de l’Àrea de Serveis a les Persones i alcalde d’Esparreguera, Eduard Rivas; Francesc Xavier Menéndez, tècnic assessor de la Comissió de Cultura; Susanna Mérida, secretària general adjunta; i Montse Bibolas, gestora de la Comissió de Cultura. Per part de l’ARC, la gerent, Àngels Civit; el president, Jordi Gratacós; juntament amb Xavi Pascual, de Promo Arts Music; i Jordi Planagumà, coordinador de la campanya.