La Diputació de Barcelona ha posat en marxa la campanya 'MMM! Ara, els mercats municipals es multipliquen!' amb l’objectiu de posar en valor els beneficis de la digitalització als mercats municipals i apropar els productes de qualitat i proximitat a tota la població






27/05/2021

Gràcies a la posada en marxa, el passat estiu, del programa de la Diputació de Barcelona "Mercats en línia”, 48 mercats municipals de la província de Barcelona poden fer les seves vendes a través de plataformes de marketplace. Una xifra que representa que actualment, un de cada dos mercats, han realitzat aquesta aposta per a la digitalització i per obrir nous canals de comercialització que consolidin als mercats com a equipament de qualitat i de primera necessitat per a la ciutadania.

A més, 17 mercats han implementat sistemes de control d’aforament i 4 més, eines de sistemes sanitari. D’aquesta manera, 62 mercats municipals han participat, fins ara, en programa "Mercats en línia”.

El programa persegueix que aquestes plataformes online preservin la essència dels mercats municipals i la incorporació de les parades a través d’un itinerari que s’apropi a l’experiència de compra real. Actualment, la província de Barcelona compta 93 mercats municipals.

La Diputació de Barcelona va posar en marxa el programa "Mercats en línia” amb l’objectiu de dotar de suport econòmic a la seixantena d’ajuntaments que disposen de mercat municipal per a la contractació d’una plataforma tecnològica de venda on-line. D’aquesta manera, fins ara, 48 dels 93 mercats municipals de la província de Barcelona poden realitzar les seves vendes a través d’aquesta plataforma digital.

Per tal de visibilitzar la implantació de les plataformes digitals als mercats municipals de la província de Barcelona i donar-les a conèixer a la ciutadania, la Diputació de Barcelona, va engegar, el passat dimarts, la campanya "MMM! Ara, els mercats municipals es multipliquen!” que neix amb l’objectiu de posar en valor els beneficis de la digitalització als mercats municipals i com gràcies a aquesta, s'afavoreix el seu negoci, es millora l’equipament públic, i s'aconsegueix que la compra, ara online, sigui més còmode, més ràpida, més a prop i sense cues.