L'Associació Internacional de Recerca en Usos del Temps, (IATUR), per les seves sigles en anglès) celebrarà el 43è congrés mundial a Barcelona i la seva metròpoli del 27 al 29 d'octubre, dins dels actes que formen part de la Time Use Week, co-organitzada, per la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona, l'AMB, la Diputació de Barcelona i la Barcelona Time Use Initiative (BTUI) i amb el suport de l'oficina de Barcelona de la Comissió Europea i Parlament Europeu
22/06/2021
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.