Una jornada organitzada per l'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial de la Diputació de Barcelona pel dimarts 27 de juliol, de les 12:00 a les 13:30 hores, en format videoconferència mitjançant la plataforma zoom

12/07/2021

L'objectiu de la jornada és analitzar i realitzar una primera aproximació als aspectes més rellevants del Reial Decret-Llei 14/2021, de 6 de juliol, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

La ponència anirà a càrrec de Dr. Joan Mauri Majos, professor de dret administratiu de la Universitat de Barcelona, membre del grup d'experts del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública per a l'anàlisi i proposta de reformes a l'Administració Pública.

Aquesta jornada s’adreça principalment a electes, gerents i responsables de recursos humans de tot el sector públic.

Podeu  accedir al programa i realitzar la sol·licitud d'inscripció en els següents enllaços:

- Per a electes, gerents i responsables de recursos humans aquí
- Per a personal d’altres entitats aquí

Per a més informació, us podeu adreçar a la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona ds.formacio@diba.cat