Per entendre les possibles estratègies a posar en marxa per difondre informació en xarxes socials des d'un petit o u gran ajuntament i conèixer les recomanacions indispensables per a un ús segur de les xarxes socials i els sistemes d'anàlisi de repercussió de comptes en xarxes socials, la Federació de Municipis de Catalunya programa un curs presencial que tindrà lloc els dies 19, 21, 22 i 28 d’octubre i 3 de novembre de 2021






05/10/2021

D'altres objectius que l'FMC vol aconseguir amb aquesta activitat formativa són comprendre l'impacte de les xarxes socials en el context digital com també la seva evolució temporal; conèixer les diferents xarxes socials i les seves característiques principals; concebre la presència activa i controlada a les xarxes socials com un element de millora i progrés en la reputació digital dels usuaris i les institucions; conèixer els principals usos i aplicacions institucionals de les xarxes socials i comprendre la importància del seu ús i implantació a les corporacions locals; conèixer els avantatges d'integrar els serveis del municipi a la Xarxa com també els principis fonamentals de la difusió en xarxes socials; i apreciar les possibilitats que ofereix la retroalimentació informativa amb la ciutadania.

Per a aquest motiu, analitzarem el protocol a l'administració, les relacions publiques i el màrqueting, la figura del community manager, i les xarxes socials-web 2.0.

El curs està adreçat principalment al personal de l’administració local catalana que es dedica a la gestió de xarxes i usuaris, i que cerca un curs de caràcter pràctic per millorar la seva tasca.