Aquesta és una de les conclusions de l’estudi encarregat per la Generalitat sobre els Hàbits de Consum en els Mercats Municipals, que es va presentar ahir en el marc del Congrés de Mercats Municipals de Catalunya. L’estudi analitza els hàbits de compra per ajudar els mercats a atraure nous clients i incrementar les vendes als consumidors habituals






09/11/2021

Una de cada quatre llars catalanes compra habitualment producte fresc als mercats municipals, el que representa un total d’1,9 milions de consumidors de productes de mercats. Aquesta dada es desprèn de l’estudi sobre els Hàbits de Consum en els Mercats Municipals de Catalunya, impulsat pel Departament d’Empresa i Treball amb l’objectiu d’analitzar el comportament de la ciutadania en relació amb aquests equipaments comercials i donar eines que ajudin els mercats a atraure nou públic i a incrementar les vendes.

Els resultats de l’informe s’han donat a conèixer avui en el marc del Congrés de Mercats Municipals, que ha reunit de forma virtual més de tres-cents professionals d’aquests equipaments comercials. Catalunya compta amb 167 mercats municipals, més de 6.000 parades i més de 260.000 m2 de superfície de venda, que generen prop de 12.000 llocs de treball.