Representants polítics locals i experts de diferents àmbits s'han reunit a la primera Conferència de Ciutats que Cuiden, el dilluns 13 de desembre, per reflexionar sobre els desafiaments per promoure un model de ciutats que cuiden i presentar el Llibre Blanc de Ciutats de Cuiden, estructurat en 22 àrees temàtiques i en l'elaboració del qual hi han participat més de 100 experts
13/12/2021
La 1a Conferència de Ciutats que Cuiden, impulsada per la Fundación Mémora, amb el suport de la FEMP, es desenvolupa durant tot el matí amb dos taules de debat precedides de la conferència "Tiempo de Cuidados”, que oferirà Victoria Camps. La jornada, en la que intervenen mitja dotzena d'ajuntaments, l'ha inaugurat la presidenta del Congrés de Diputats, Meritxell Batet, i el president de la FEMP i alcalde de Vigo, Abel Caballero, acompanyats pel Secretari d'Estat de Drets Socials, Ignacio Álvarez, i el president de la Fundación Mémora, Santiago de Torres.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.