És un servei destinat a alcaldes i alcaldesses i presidentes i presidents de consells comarcals del territori per a que puguin disposar d’un espai de treball i reunions en els seus desplaçaments a la ciutat de Lleida. S’han habilitat dues sales diferents en el mateix Palau de la Diputació amb connexions telefòniques, informàtiques i espai per a trobades de petit format






12/01/2022

La Diputació de Lleida posarà en funcionament el Despatx de les Alcaldies, un servei destinat a ser utilitzat per alcaldesses i alcaldes i presidentes i presidents de consells comarcals del territori consistent en un espai de treball al propi Palau de la Diputació que puguin utilitzar en els seus desplaçaments de treball a la ciutat de Lleida. El Despatx de les Alcaldies, que el composen dues sales situades en plantes diferents de l’edifici per a intentar atendre el màxim de peticions possibles, disposa de connexions digitals, telefòniques i espai per a reunions de petit format.

Aquests dos espais s’han pogut habilitar gràcies a l’entrada en funcionament de l’edifici annex al Palau i la conseqüent reordenació d’ubicació física dels serveis generals que acull l’edifici.