Aquest curs desenvolupa les idees i conceptes fonamentals del màrqueting públic, posant a l'abast de l'alumnat interessat les eines més apropiades per impulsar amb èxit accions relacionades amb béns, serveis, idees, organitzacions, persones i llocs de contingut municipal. El curs, que se celebrarà en línia, comença el 9 de maig i acaba el 26 de juny






21/04/2022

El sector públic local, amb les seves particularitats, pot perfectament incorporar el màrqueting com una eina creativa i innovadora de promoció dels valors municipals i de la ciutat o poble que representa, sempre orientat al ciutadà. Així doncs, de la mateixa manera que el màrqueting empresarial situa el client al centre d'interès de tota gestió de l'organització, el màrqueting municipal, ha d'adaptar les tècniques i els sistemes tradicionals d’aquesta tècnica al propi àmbit administratiu local.

La Federació de Municipis de Catalunya orienta aquest curs principalment al personal de les administracions locals, especialment el que té tasques específiques de màrqueting institucional. Un cop acabat, l'alumnat tindrà al seu abast els coneixements bàsics i les eines per poder realitzar campanyes de màrqueting institucional, de difusió de serveis locals i de promoció de la localitat en condicions d'eficàcia òptimes, millorant-ne les capacitats i habilitats.

El curs es realitzarà de manera asíncrona a través d'una plataforma virtual i el docent és Francisco Antonio Pollino Pedres, llicenciat en Dret i funcionari de carrera de l'Administració General de l'Estat des de 1990.