El diumenge 18 de desembre la Marató de TV3 dedicarà la 31a edició a les malalties cardiovasculars, la principal causa de mort als països desenvolupats i un dels problemes actuals de salut pública més rellevants. Amb el lema ‘Directe al cor’, el seu objectiu principal serà la sensibilització i la divulgació sobre la salut cardiovascular, juntament amb l'impuls de la recerca científicaLa Federació de Municipis de Catalunya ha mostrat la seva total predisposició a col·laborar en aquesta causa i donar-hi suport
27/04/2022
El director de la ‘Fundació La Marató de TV3’ (CCMA), Lluís Bernabé, es va reunir ahir amb la presidenta de la Federació de Municipis de Catalunya i alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Olga Arnau, per explicar els preparatius de la celebració i les mobilitzacions ciutadanes que ja s’estan començant a treballar de cara al proper mes de desembre. "El passat any 2021, tot i la situació enmig d’una pandèmia, més de 700 municipis de Catalunya es van mobilitzar per La Marató”, va explicar Bernabé. Enguany també ha demanat la col·laboració de l’administració local.
De la trobada podem destacar la bona predisposició expressada per la presidenta Olga Arnau, amb el compromís de fer la màxima difusió de tota la programació d’activitats i de les iniciatives que des de la Fundació La Marató es puguin endegar aquest 2022. En paraules de la presidenta de l’FMC, "El municipalisme, tant per part d’ajuntaments com altres entitats i associacions, ens aboquem cada any en la Marató i, com no pot ser d’una altra manera, enguany també ens comprometem a donar-hi suport i a fer partícips a tots i totes de tot allò que s’organitzi”.
Al llarg de les 30 edicions de La Marató s’han recollit més de 224 milions d’euros, s’han finançat 949 projectes, s’han creat 810 llocs de feina i s’han format més de 3.000 investigadors. La Marató de TV3 activa la mobilització ciutadana, les xifres així ho reflecteixen, ja que un milió de persones participen cada any en les més de 4.000 activitats que es realitzen. "I el municipalisme no pot ser aliè a aquest esdeveniment”.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.