Aquest curs, que tindrà lloc els dies 12, 19 i 26 abril i 2 maig, treballa sobre un doble enfocament: el primer se centra en les habilitats socials i emocionals que necessita un professional d'atenció a la ciutadania, i el segon en com abordar la interacció amb el ciutadà amb l'objectiu d'atendre'l amb efectivitat sense que això suposi un gran desgast per a aquest professional

Amb aquesta formació el personal tècnic es nodrirà amb habilitats i estratègies que permeten fluïdesa i destresa en l'atenció a la ciutadania, combinant tant la comunicació verbal com la no-verbal






15/03/2023

La Federació de Municipis de Catalunya, amb aquesta formació, té l’objectiu de millorar les competències personals (consciència d'un mateix, autogestió de comportaments, regulació emocional, adaptabilitat…) i socials (habilitats que milloren la comprensió dels estats emocionals dels altres, comportaments i motivacions) del personal tècnic i facilitar la resposta amb eficàcia a les relacions interpersonals.

Els participants podran mesurar el nivell de les seves habilitats sòcio-emocionals (mitjançant el Test TMMS-24) a l'inici i final de la formació. Això els servirà per orientar de manera més específica el seu procés de millora i, una vegada finalitzat el curs, obtindran un feedback sobre els seus assoliments durant la formació i acompliment.

El termini d’inscripció finalitza el 4 d’abril de 2023.