Ordre HFP/329/2023, de 4 d’abril, publicada al BOE número 81, de 5 d’abril de 2023

05/04/2023

D'acord amb l'apartat 1 de l'article 193 de la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, les quantitats fixades per a subvencionar les despeses originades per les activitats electorals per a les eleccions locals de 28 de maig de 2023, seran les següents:

a) Subvenció de 270,90 euros per cada Regidor electe.

b) Subvenció de 0,54 euros per cadascun dels vots obtinguts per cada candidatura, un dels membres de la qual, almenys, hagués estat proclamat Regidor.

Addicionalment, l'Estat subvencionarà als partits, federacions, coalicions o agrupacions, les despeses electorals originades per l'enviament directe i personal als electors de sobres i paperetes electorals o de propaganda i publicitat electoral, d'acord amb les regles següents:

a) S'abonaran 0,23 euros per elector en cadascuna de les circumscripcions en les quals hagi obtingut representació en les Corporacions Locals de què es tracti, sempre que la candidatura de referència hagués presentat llistes en el 50 per 100 dels municipis de més de 10.000 habitants de la província corresponent i hagi obtingut, almenys, representació en el 50 per 100 d'aquests.

La present ordre entrarà en vigor el mateix dia de la seva publicació al BOE.