Seminari organitzat per la Subdirecció General de Transparència i Grups d’Interès

08/06/2023

Durant el seminari tractarà, analitzarà i debatrà l’experiència i doctrina relatives als motius legals que faculten les administracions públiques a Catalunya a excloure l’accés individual a informació pública, ja sigui per aplicació d’una causa d’inadmissió (jornada del dia 27 de juny), ja sigui per la desestimació de la sol·licitud com a conseqüència de l’aplicació d’algun dels límits legalment previstos (jornada del 28 de juny).

S’adreça tant al personal de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic (20 places), com al personal de les entitats locals (10 places), molt especialment a aquell personal de les Administracions locals que dugui a terme les tasques pròpies d’unitat d’informació relatives a la gestió i resolució de les sol·licituds de dret d’accés a la informació pública.

El seminari tindrà lloc els dies 27 i 28 de juny, de 9.30h a 13.30h de forma presencial al Districte Administratiu (c/ del Foc, 57, 08038-Barcelona, Sala PB.09)

Les persones interessades en formalitzar la inscripció han d’omplir i enviar aquest formulari:

https://forms.office.com/e/YRnBS4ni01