Treballar les normes de protocol i etiqueta social que s’han d’utilitzar en l’organització d’esdeveniments i actes oficials i desenvolupar d'una forma motivadora les eines necessàries per aconseguir la integració i el posicionament personal dins de l'entorn laboral és l’objectiu que la Federació de Municipis de Catalunya vol aconseguir amb un curs que se celebrarà els dies 4, 6 i 11 de juliol






14/06/2023

Durant el curs, impartit per Gemma Acedo, directora de formació de CIFAE/EVINFOR, pretenem, a més, incentivar el treball des de la motivació i el compromís. En aquest sentit, analitzarem l’etiqueta social i el protocol en l’organització d’esdeveniments oficials en les entitats locals.

Aquest acció formativa està adreçada principalment al personal de l'administració local amb tasques que requereixen el coneixement de les normes bàsiques de protocol.

El termini d’inscripció finalitza a les 15 hores del dia 27 de juny de 2023.