La Federació de Municipis de Catalunya dona suport a aquest congrés, que organitza el Col·legi de l’Enginyeria Tècnica d’Obres Públiques i de l’Enginyeria Civil de Catalunya (ECCAT) i que se celebrarà en format virtual el proper 28 de novembre
20/11/2023
Amb el Títol NOVES TECNOLOGIES A L’ABAST DE L’ENGINYERIA MUNICIPAL centrarà la seva activitat en quatre eixos principals
· El paper de les noves tecnologies de gestió envers la mobilitat
· El paper de les noves tecnologies de gestió envers l’energia
· El paper de les noves tecnologies de gestió envers l’aigua
· El paper de les noves tecnologies de gestió envers el manteniment de la ciutat
S’analitzarà com aplicar les noves tecnologies en la gestió i planificació de les ciutats i es podran trobar continguts tècnics en el mon de l'enginyeria municipal, mitjançat ponències i experiències de casos reals.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.