La recerca i el sentit comú indiquen que la qualitat de l'experiència de servei per part del client/usuari té una relació molt directa amb la percepció que tindrà sobre l'organització proveïdora. Hi ha tres característiques clau que marquen especialment aquesta percepció de servei: la rapidesa de la solució, l'oferta de possibilitats d'autoservei i el compromís per conèixer l'opinió de l'usuari sobre la qualitat del servei
25/06/2019
Malgrat que actualment la majoria d'organismes públics han adoptat una clara orientació a la satisfacció del ciutadà, persisteixen alguns obstacles que ho dificulten: la poca coordinació entre procediments, la persistència de compartiments estancs i la necessitat de repetir manualment la introducció de les mateixes dades. Per tal de superar aquests reptes cal passar d'un model d'atenció a l'usuari a un model de gestió de serveis: personalitzant l'atenció, oferint solucions d'autoservei, canalitzant automàticament els tràmits al departament corresponent, creant un únic portal d'entrada que unifiqui la interacció amb l'administració, creant sistemes de complimentació automàtica de les dades de les que ja disposi l'administració, etc.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.