• Descarregar Google Play Store
  • Descarregar Apple Store
  • E-Mail
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • RSS
  • Flickr
Plantilla de personal i relació de llocs de treball de les entitats locals
Plantilla de personal i relació de llocs de treball de les entitats locals


Amb l'objectiu d'identificar els aspectes legals i jurisprudencials dels instruments d'ordenació del personal, l'Escola d'Administració Pública de Catalunya organitza un curs que tindrà lloc els dies 16, 20, 27 i 30 de setembre i 4 d'octubre

15/07/2019

Les administracions públiques necessiten ordenar les categories professionals i els llocs de treball. Els instruments per assolir aquests objectius són la plantilla i la relació de llocs de treball. Aquest curs pretén aportar els coneixements necessaris sobre els fonaments jurídics d'aquestes eines, els seus continguts i els procediments d'elaboració i de gestió.

Els objectius del curs són identificar els aspectes legals i jurisprudencials dels instruments d'ordenació del personal; aplicar aquests instruments, la plantilla de personal i la relació de llocs de treball, a les necessitats organitzatives de cada administració; i conèixer les tècniques de descripció, valoració i classificació dels llocs de treball. 

Els destinataris són principalment tècnics de l'Administració local que porten a terme tasques de gestió de personal.






Relacionats:

/ ENLLAÇOS
Programa


BANC DE BONES PRÀCTIQUES
ODS - FOCUS D'INNOVACIÓ LOCAL
CODI DE RÈGIM LOCAL
SEMINARI DE DRET LOCAL
BUTLLETÍ DIGITAL
REVISTA FMC
BANC DE BONES PRÀCTIQUES
FOCUS D'INNOVACIÓ LOCAL
PERFIL DEL CONTRACTANT
CODI DE RÈGIM LOCAL
SEMINARI DE DRET LOCAL
BUTLLETÍ DIGITAL
REVISTA FMC