L'Escola d'Administració Pública de Catalunya organitza una sessió el 19 de setembre per conèixer les principals claus de la tramitació de les ordenances i reglaments, prenent en consideració les novetats recollides a la Llei 39/2015
15/07/2019
L'exercici de la potestat reglamentària reconeguda als municipis els permet tramitar i aprovar disposicions administratives de caràcter general en el seu àmbit competencial. L'exercici d'aquesta potestat exigeix seguir el procediment legalment establert, recollit a la legislació sobre règim local així com a la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
La sessió està destinada a secretaris d'entitats locals, tècnics d'Administració general, tècnics d'Administració especial d'ajuntaments que intervinguin en la gestió i tramitació disposicions de caràcter general.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.