La Resolució CLT/1665/2020, de 7 de juliol, publicada al DOGC número 8176, de 14 de juliol, convoca la concessió d’aquestes subvencions en règim de concurrència no competitiva. El Departament de Cultura, per mitjà de l’Institut Català de les Empreses Culturals, destina 905.000,00 euros a finançar festivals de música d'alt interès cultural
14/07/2020
Poden ser beneficiàries dels ajuts les persones següents:
a) Empreses privades, tant si són físiques com jurídiques, incloses les societats civils.
b) Entitats privades sense ànim de lucre.
c) Ajuntaments de Catalunya i ens que en depenen, incloses les societats mercantils amb capital social íntegrament o majoritàriament públic.
El període per presentar sol·licituds és del 14 al 28 de juliol del 2020, ambdós inclosos.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.