L'objectiu d'aquest Grup de treball és optimitzar el temps de finalització dels procediments, de la competència de les diferents administracions públiques, de concessió de permisos, llicències i autoritzacions per a l'exercici d'una activitat econòmica, quan aquests terminis siguin especialment llargs (Acord GOV/147/2020, de 17 de novembre, publicat al DOGC número 8275, de 19 de novembre)
19/11/2020
Aquest grup de treball estarà adscrit al Departament d'Empresa i Coneixement, que li prestarà el suport material i tècnic.
El grup de treball el presidirà el conseller del Departament d'Empresa i Coneixement i estarà format per representants dels organismes següents:
a) Per part de la Generalitat:
1 representant del departament competent en matèria d'empresa.
1 representant del departament competent en matèria de treball autònom.
1 representant del departament competent en matèria de coordinació interdepartamental.
1 representant del departament competent en matèria de promoció econòmica i de la competència.
1 representant del departament competent en matèria d'urbanisme.
1 representant del departament en matèria de medi ambient.
1 representant del departament competent en matèria de prevenció i extinció d'incendis.
1 representant del departament competent en matèria d'Administració digital i de processos administratius de l'Administració i del seu sector públic.
1 representant del departament competent en matèria de transparència.
b) Per part l'Administració local:
1 representant per cada una de les 4 diputacions provincials catalanes.
1 representant de l'Associació Catalana de Municipis.
1 representant de la Federació de Municipis de Catalunya.
c) Per part dels agents socials:
1 representant del Consell de Cambres de Comerç de Catalunya.
1 representant de Pimec, micro, petita i mitjana empresa de Catalunya.
1 representant de Foment del Treball Nacional.
1 representant de la CECOT.
1 representant del Col·legi d'Enginyers de Catalunya.
Un màxim de 5 representants dels col·legis professionals de Catalunya.
d) La persona titular de la gerència de l'Oficina de Gestió Empresarial exercirà les funcions de la Secretaria.
El Grup de treball ha d'identificar els procediments amb una incidència elevada sobre l'activitat econòmica i que tinguin un termini llarg de tramitació, i ha de proposar les actuacions organitzatives, tecnològiques o jurídiques que consideri necessàries per reduir els terminis.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.