Poden ser entitats beneficiàries d'aquestes subvencions els ajuntaments, les diputacions provincials i les mancomunitats (Resolució PRE/544/2021, de 22 de febrer, publicada al DOGC número 8354, de 2 de març)

03/03/2021

El Departament de Presidència convoca i destina 37.095.678,88 euros a obres de reparació o restitució d'infraestructures, equipaments o instal·lacions i serveis de titularitat municipal inclosos a l'article 25.2 LRBRL, i de la xarxa viària de les diputacions provincials, d'acord amb les condicions previstes a les bases, a conseqüència dels sinistres causats per la DANA entre els dies 21 i 23 del mes d'octubre de 2019, així com pels danys causats per la borrasca Glòria i per la baixa que la va absorbir, entre els dies 18 i 26 de gener de 2020.

Regeixen l’atorgament de les subvencions les bases reguladores aprovades per l'Ordre PRE/38/2021, de 15 de febrer (DOGC núm. 8344, de 18.2.2021).

Les sol·licituds de subvenció i la documentació annexa preceptiva es presentaran en el termini màxim d'un mes, a comptar des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta convocatòria al DOGC. El calendari de dies inhàbils serà el que determina la seu electrònica de la Generalitat de Catalunya.

Les sol·licituds de subvenció, una per obra, amb les dades i la documentació annexa preceptives, com també la resta de tràmits associats al procediment de concessió d'aquestes subvencions i la seva justificació, s'han de formalitzar i trametre pel secretari o secretària de l'ens local a través de l'extranet de les administracions catalanes dins dels terminis corresponents.