La Resolució de 26 de juliol de 2021, de la Secretaria General de Finançament Autonòmic i Local, publicada al BOE número 180, de 29 de juliol, dóna compliment a l'article 41.1.a) del Reial decret llei 17/2014, de 26 de desembre, d’aquestes mesures
29/07/2021
En compliment de l’art. 41.1.a) del Reial decret llei 17/2014, de 26 de desembre, de mesures de sostenibilitat financera de les comunitats autònomes i entitats locals i altres de caràcter econòmic, es dicta per aquesta Secretaria General la següent resolució.
1r Es determina la relació de municipis que es troben inclosos en l'àmbit subjectiu d'aplicació de l'article 39.1.a) de l'esmentat RDLL 17/2014, de 26 de desembre, per concórrer alguna de les situacions establertes en aquell precepte i és objecte de publicació en l'Oficina Virtual per a la Coordinació Financera amb les Entitats Locals, del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, fins a la finalització del termini indicat en l'article 41.1.b) de la mateixa norma.
2n Tots els municipis podran consultar en la citada Oficina Virtual la seva inclusió en la relació citada mitjançant l'accés segur i protegit, utilitzant la identificació dels seus respectius usuari i contrasenya, que tenen assignats per a la remissió de la informació financera en aquella Oficina Virtual.
3r En el termini d'un mes des de la publicació de la present Resolució els municipis inclosos en aquella relació podran remetre la seva sol·licitud d'adhesió al Fons d'Ordenació per a 2022, conformement al que es disposa en l'article 41.1.b) de l'esmentat Reial decret llei 17/2014, de 26 de desembre, i per a atendre noves necessitats financeres de les incloses en l'article 40.1 d'aquesta mateixa norma, i en la disposició addicional primera de la Llei orgànica 6/2015, de 12 de juny, de modificació de la Llei orgànica 8/1980, de 22 de setembre, de finançament de les Comunitats Autònomes i de la Llei orgànica 2/2012, de 27 d'abril, d'Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera.
4t D'acord amb el que es disposa en l'article 32.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per aquesta Secretaria General es concedeix una ampliació del termini anterior en 15 dies addicionals, tenint en compte les circumstàncies i que no es perjudiquen drets de tercer. El termini de remissió, incloent aquesta ampliació, es comunicarà a través de l'Oficina Virtual per a la Coordinació Financera amb les Entitats Locals.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.