Resolució INT/2663/2021, de 25 d'agost, publicada al BOE número 220, de 14 de setembre, per la qual es modifica la Resolució INT/332/2021, de 8 de febrer, per la qual s'estableixen
15/09/2021
Modifica l'apartat 1.1.2.3.b) de l'annex de la Resolució INT/332/2021, de 8 de febrer, per la qual s'estableixen les restriccions a la circulació durant l'any 2021, que queda redactat segons es detalla a continuació: "Apartat 1.1.2.3.b). "b) Per la carretera N-240 des del PK 87,4, a Lleida, al PK 36,5, a Montblanc, en tots dos sentits, per la qual cosa els vehicles afectats per aquesta restricció podran utilitzar com a itinerari preferent el delimitat per l'AP-2/E-90, entre les sortides número 5, a Soses, i número 9, a Montblanc".
Aquesta resolució entra en vigor l'1 de setembre de 2021.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.