La finalitat d'aquesta línia de subvenció és donar suport a les entitats locals que siguin titulars d'arxius que formin part del Sistema d'Arxius de Catalunya per dotar-se dels instruments metodològics escaients per al disseny i la implementació de sistemes de gestió documental corporatius en el marc de la implementació de l'administració electrònica. La gestió de documents abasta integralment el tractament i control dels documents físics i electrònics gestionats per un organisme (Resolució CLT/1300/2022, de 29 d'abril, publicada al DOGC núm. 8662, de 6 de maig de 2022)

06/05/2022

Dins d'aquesta finalitat també s'inclouen totes les accions tècniques vinculades a la gestió de documents que tenen com a objectiu donar compliment a les obligacions de publicitat activa i transparència que estableix l'article 35.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d'arxius i gestió de documents així com les actuacions destinades a fer públic el resultat de les accions esmentades a la seu electrònica o al lloc web de l'organisme titular de l'arxiu.