Resolució CLT/860/2023, de 10 de març, publicada al DOGC número 8878, de 20 de març de 2023

20/03/2023

Per a la modalitat de la base 1.1 (subvencions per a la preparació i celebració a Catalunya de festivals i mostres audiovisuals, així com per a la seva promoció i difusió), el procediment de concessió de les subvencions es tramita en règim de concurrència competitiva. Per a la modalitat de la base 1.2 (subvencions per a la subtitulació al català de la programació dels festivals i mostres audiovisuals que se celebren a Catalunya), el procediment de concessió de les subvencions es tramita en règim de concurrència no competitiva.

Les subvencions que preveu aquesta convocatòria es regeixen per:

a) Les bases generals reguladores dels procediments per a la concessió d'ajuts en règim de concurrència, que s'han publicat mitjançant la Resolució CLT/3142/2020, d'1 de desembre (DOGC núm. 8287, de 4.12.2020).

b) Les bases específiques de l'Acord del Consell d'Administració de l'Institut Català de les Empreses Culturals de 28 de febrer de 2023, publicat mitjançant la Resolució CLT/792/2023, de 7 de març (DOGC núm. 8872, de 10.3.2023).

c) La normativa general de subvencions.

Les sol·licituds de subvencions i altres tràmits associats al procediment de concessió, justificació, modificació i revocació d'aquestes subvencions s'han d'efectuar i trametre per mitjans telemàtics, d'acord amb l'Ordre CLT/4/2013, de 2 de gener, per la qual s'aprova la tramitació telemàtica obligatòria dels procediments de concessió, justificació, modificació i revocació d'ajuts de concurrència pública (DOGC núm. 6297, de 21.1.2013), a través del portal gencat.cat: Informació, tràmits i serveis de la Generalitat de Catalunya i de l'extranet de les administracions catalanes per als ens locals. Des de la finestreta única de subvencions del Departament de Cultura es pot accedir a les plataformes esmentades.

El període per presentar les sol·licituds és del 21 de març a l'11 d'abril del 2023, tots dos inclosos.