Resolució EDU/1339/2023, de 13 d’abril, publicada al DOGC número 8902, de 25 d’abril de 2023

25/04/2023

Convocatòria pública per a la concessió de subvencions als ens locals de Catalunya, en règim de concurrència no competitiva, destinades al finançament dels conservatoris de música de la seva titularitat, del curs 2020-2021.

La convocatòria es regeix per l'Ordre EDU/142/2022, de 13 de juny, per la qual s'aproven les bases reguladores del procediment de concessió de subvencions als ens locals de Catalunya, destinades al finançament dels conservatoris de música de la seva titularitat, del curs 2020-2021, modificada per l'Ordre EDU/53/2023, de 22 de març.

Poden ser entitats beneficiàries de les subvencions establertes per l'Ordre EDU/142/2022, de 13 de juny, modificada per l'Ordre EDU/53/2023, de 22 de març, els ens locals de Catalunya titulars de conservatoris de música que compleixin els requisits següents:

a) Que estiguin autoritzats a impartir els ensenyaments artístics professionals de música i que rebin la denominació de conservatoris a l'empara del Reial decret 303/2010, de 15 de març, pel qual s'estableixen els requisits mínims dels centres que imparteixen ensenyaments artístics regulats a la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació.

b) Que figurin inscrits en el Registre de centres docents del Departament d'Educació.

c) Que tinguin alumnat matriculat i que aquest hagi finalitzat el curs escolar objecte de la subvenció, sense causar baixa o anul·lació de matrícula en el centre.

Per obtenir la condició de beneficiari, els ens locals sol·licitants han de complir els requisits i les condicions que s'estableixen a la base reguladora 3 de l'Ordre EDU/142/2022, de 13 de juny, modificada per l'Ordre EDU/53/2023, de 22 de març.

Els ens locals interessats poden presentar el formulari de sol·licitud de la subvenció, el formulari de justificació i la documentació que estableixen les bases reguladores 4 i 5 de l'Ordre EDU/142/2022, de 13 de juny, modificada per l'Ordre EDU/53/2023, de 22 de març.

La presentació de la sol·licitud i de la documentació corresponent s'efectua i es tramet, exclusivament per via electrònica, utilitzant la plataforma de l'Extranet de les Administracions Catalanes (EACAT).

La identificació i la signatura electrònica de les persones beneficiàries es faran a través dels sistemes d'identificació i signatura electrònica admesos per la Seu electrònica d'acord amb els criteris establerts a l'Ordre GRI/233/2015, de 20 de juliol, per la qual s'aprova el Protocol d'identificació i signatura electrònica en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya

Per presentar la sol·licitud electrònicament, cal que l'entitat titular del centre educatiu o el seu representant legal disposi d'un certificat vàlid i vigent emès per qualsevol entitat de certificació classificada pel Consorci d'Administració Oberta de Catalunya com a vàlida per identificar la ciutadania i les entitats davant de les administracions públiques catalanes. La relació de certificats digitals vàlids es pot consultar a la secció "Com tramitar en línia” de l'apartat Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya.

El termini són 20 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació de la resolució al DOGC.