Resolució ACC/1548/2023, de 4 de maig, publicada al DOGC número 8913, d’11 de maig de 2023

11/05/2023

Es declara l'entrada en estat de sequera pluviomètrica severa de les unitats d'explotació 06 Capçalera del Llobregat, 08 Consorci d'Aigües de Tarragona i 15 Estany de Banyoles.

Es declara l'entrada en estat de sequera pluviomètrica extrema de les unitats d'explotació 01 Anoia-Gaià, 02 Aqüífer Carme-Capellades, 03 Aqüífer Fluvià-Muga, 04 Aqüífer plioquaternari de Tarragona, 09 Embassament de Darnius-Boadella, 14 Empordà, 16 Llobregat Mitjà i 18 Serralada Transversal.

Es declara l'entrada en estat d'alerta per sequera hidrològica de la unitat d'explotació 06 Capçalera del Llobregat.

Es declarar l'entrada en estat d'excepcionalitat per sequera hidrològica de les unitats d'explotació 01 Anoia-Gaià, 07 Capçalera del Ter, 09 Embassament de Darnius-Boadella, 14 Empordà, 16 Llobregat Mitjà, 17 Prades-Llaberia i 18 Serralada Transversal.

Es menten els estats de sequera hidrològica i pluviomètrica declarats a les unitats d'explotació restants mitjançant la Resolució ACC/1215/2023, d'11 d'abril (DOGC núm. 8894, de 13.4.2023).

Els estats declarats de sequera pluviomètrica i hidrològica a totes les unitats d'explotació resultants de l'aplicació d'aquesta Resolució són els que mostra l'annex 1 en forma tabular.

La Resolució produeix efectes a partir de la seva publicació al DOGC i també es publicarà al web de l'Agència Catalana de l'Aigua i al Portal de la Transparència.