La Resolució TSF/461/2019, de 22 de febrer, publicada al DOGC número 7820, de 28 de febrer de 2019, obre la convocatòria ordinària per a la concessió de subvencions destinades al foment de la integració laboral de persones amb discapacitat igual o superior al 33% contractades en els centres especials de treball del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies per a l'exercici 2019 que preveu l'Ordre TSF/91/2017, de 15 de maig, que aprova les bases reguladores per a la concessió de la subvenció als centres especials de treball

04/03/2019

La tramitació, la resolució i l'atorgament de les subvencions que preveu aquesta convocatòria ordinària, així com les condicions, els criteris de valoració, els requisits de participació i la documentació que cal aportar es regeixen per l'esmentada Ordre TSF/91/2017, de 15 de maig.

El formulari de sol·licitud ha d'incorporar els documents que estableix la base 4 de l'annex 3 de l'Ordre esmentada.

El termini de presentació de sol·licituds és de vuit dies hàbils comptats des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta convocatòria al DOGC, d'acord amb el que estableix la base 4 de l'annex 3 de l'Ordre TSF/91/2017, de 15 de maig.

En el cas d'endarreriment en la publicació de la convocatòria, s'han de presentar les sol·licituds corresponents als mesos ja vençuts en el termini esmentat. Així mateix, la resta de sol·licituds corresponents als mesos restants s'han de presentar dins dels primers vuit dies hàbils del mes posterior a la prestació del servei.

La sol·licitud i justificació del mes de novembre i una sol3licitud de previsió del mes de desembre s'han de tramitar dins els primers tres dies hàbils del mes de desembre de l'any de la convocatòria.

Les sol·licituds dels mesos de juny i desembre han d'incorporar la corresponent paga extraordinària, que s'ha de justificar amb les sol·licituds d'aquests períodes.

La justificació d'aquest programa s'inclou en el formulari de sol3licitud, d'acord amb el que s'estableix la base 6 de l'annex 3 de l'Ordre TSF/91/2017, de 15 de maig.

La justificació del mes de desembre s'ha de presentar de l'1 al 15 de febrer de l'any següent al de la convocatòria.

El termini màxim per emetre la resolució d'atorgament mensual és de tres mesos comptats des de la data en què la sol3licitud hagi tingut entrada al registre de l'òrgan competent per tramitar-la. Transcorregut el termini fixat sense que s'hagi notificat cap resolució expressa, la sol·licitud de subvenció s'ha d'entendre desestimada.

La resolució, motivada degudament, s'ha de notificar a les entitats interessades mitjançant la seva publicació al tauler electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, sens perjudici que es puguin utilitzar addicionalment altres mitjans electrònics. Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.

Els formularis de sol·licitud es poden obtenir al portal corporatiu de tramitació Canal Empresa, a l'apartat Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya.

Els formularis de sol·licitud s'han de presentar per via electrònica a través de Canal Empresa, o de l'apartat Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya, o de l'apartat Tràmits del portal de Treball, d'acord amb el que s'estableix la base 4 de l'annex 1 de l'Ordre TSF/91/2017, de 15 de maig, segons el programa que correspongui.